Sistem de alimentare Cauze și soluții
Surplusul de combustibil este returnat în rezervor prin conducte de retur.Combustibilul este obținut din țiței printr-un proces de distilare. Aceasta produce compuși organici volatili care se evaporă la temperatura camerei și aderă la suprafețele metalice sub formă de reziduuri lipicioase maronii.Sunt ușor de recunoscut după gâtul de umplere al rezervorului.
Aceste așa-numite reziduuri de cauciuc, vopsea și rășină se găsesc în întregul sistem de alimentare cu combustibil și asigură că secțiunile transversale ale țevii sunt conice și, în cele din urmă, debitele necesare nu mai pot fi atinse. Acest lucru duce la următoarele probleme: Performanță redusă atunci când tractați sau conduceți în sus
Start dur și mers în gol
Accelerație lentă sau răspuns spongios al motorului
Eroare completă a motorului
Injectorele murdare pot provoca greșeli
Ralanti agitat Bâlbâială și clătinare a vehiculului la semafoare sau blocaje
În cel mai rău caz, vehiculul nu mai poate fi pornit.Un obstacol suplimentar în calea unui motor care funcționează fără probleme este condensul.Când folosiți vehiculul, nivelul de combustibil din rezervor este redus.Aerul proaspăt este aspirat pentru a permite egalizarea presiunii în sistem.În funcție de condițiile meteorologice, acest aer conține mai multă sau mai puțină umiditate, care se condensează din cauza ușoare diferențe de temperatură (zi / noapte).
Astfel, se formează depozite de apă în rezervorul de combustibil, care peste pompa de combustibil în întregime
Rezultatul este:Deoarece apa nu are proprietăți de lubrifiere, există o uzură crescută a tuturor părților din cauza lubrifierii insuficiente.
Uzura crescută a tuturor pieselor din cauza lubrifierii insuficiente Injectoarele pot începe să se blocheze Motor dur Pompa de combustibil care funcționează dificil Odată cu introducerea combustibilului fără plumb, plumbul a fost înlocuit cu alcool. Acestea se mai numesc combustibili alcoolici. Deoarece alcoolul este higroscopic, depunerile de apă din rezervor îndepărtează alcoolul din combustibil, provocând pierderea rezistenței la lovire, iar motorul sună și bate. O reacție chimică între apă și combustibil creează un amestec agresiv apă-combustibil.Experții avertizează împotriva deteriorării componentelor din aluminiu, cu un amestec crescut de apă și alcool (de asemenea, atunci când se utilizează combustibili E10). În cele din urmă, acest lucru se datorează efectului coroziv al alcoolului agresiv din amestecul de apă, precum și al bioetanolului. Acest lucru duce, de asemenea, la o uzură crescută a supapelor și a inserțiilor scaunelor supapelor. Efectul asupra plastifianților din cauciuc și piese din plastic poate duce, de asemenea, la componente poroase și fragile.Pe termen lung, există reclamații ale clienților cu privire la performanța motorului. Atelierul încearcă să găsească defecțiunea și începe să înlocuiască piesele. Cu toate acestea, deoarece cauza este atât depunerile din combustibilul oxidat din sistemul de alimentare, cât și amestecul agresiv alcool-apă, clientul se va întoarce la atelier nemulțumit.
Există costuri ridicate și căutări care necesită mult timp pentru eroare. Cu sistemul nostru de alimentare cu combustibil mai curat, toate aceste probleme fac parte din trecut.Curățătorul sistemului de alimentare cu combustibil leagă apa și combustibilul într-o emulsie stabilă și foarte lubrifiantă. Apa arde ca un combustibil normal. În plus, produsul dizolvă toate reziduurile de cauciuc, rășină și vopsea din întregul sistem într-un mod molecular molecular, astfel încât acestea să fie îndepărtate în timpul arderii. Sistemul de alimentare cu combustibil este lubrifiat optim, se asigură viteze de curgere specifice combustibilului producătorului și duzele de injecție funcționează ca noi.Produsul este pur și simplu adăugat la sistemul de alimentare cu combustibil la fiecare 10.000 km. O aplicație conține 375 ml și este suficientă pentru până la 80 de litri de combustibil.
Produsul a fost testat cu succes pentru eficiență de către TÜV Turingia. În plus, unele teste efectuate de institute independente au arătat că produsul nostru este pe deplin compatibil cu toate componentele și modurile de funcționare ale sistemului de alimentare cu combustibil.
Autor:Josef Kluy(Profesor h.c. Westpoint China Automotive Technical College)Dezvoltarea afacerilor internaționale
"BluechemGROUP în armonie cu vehiculele și mediul înconjurător."