OXICAT - curățarea sondei lambda și a catalizatorului
Produsul a fost lansat pentru prima dată pe piața internațională în 2014 și a fost special formulat pentru a-și expune proprietățile numai în timpul și după incinerare.Pentru arderea optimă a combustibililor moderni în motoarele diesel și pe benzină, se acordă o atenție deosebită sondei lambda.Aceasta determină oxigenul rezidual din gazele de eșapament și influențează amestecul aer-combustibil prin rezultatul măsurării.Din 2018, oferim și o variantă special optimizată pentru vehiculele hibride
Sonda lambda este senzorul principal din circuitul de control lambda pentru curățarea catalitică a gazelor de eșapament. Scopul este de a reduce la minimum emisiile de poluanți precum oxizi de azot, hidrocarburi și funingine. Factorii de măsurare precum carbonizarea, funinginea și depozitele de ulei reduc precizia de măsurare a sondei lambda din sistemul de evacuare. Aceste măsurători inexacte sunt apoi trimise la sistemul OBD de la bord, unde sistemul începe să inițieze modificări în amestecul aer-combustibil. Aceste modificări provoacă probleme serioase: motorul nu mai arde curat, rezultatul este smucirea motorului, răspuns slab al clapetei de accelerație, consum ridicat de combustibil și chiar activarea programului de urgență.
Mesaje de eroare posibile: Eficiența catalizatorului P0420, P0300 P03XX greseli sau greseli detectate, amestec P0171 prea bogat, amestec P0170 prea slabCunoscutele mesaje de eroare ale sondei lambda, pe care șoferul le observă adesea cu lampa de avertizare galbenă, indică necesitatea înlocuirii sondei lambda din atelier, ceea ce este costisitor.

Vă recomandăm să îl utilizați la fiecare 10.000 km atât pentru motoarele diesel, cât și pentru cele pe benzină.Este foarte ușor de utilizat: doar adăugați OXICAT în rezervorul de combustibil după realimentare.
"BluechemGROUP
în armonie cu mașinile și mediul înconjurător."