Deja după primii 10.000 km de alergare, mașina își pierde eficiența și,
Pentru a proteja mediul înconjurător, producătorii de automobile apelează din ce în ce mai mult la motoare mai mici și mai eficiente. Dar diverse sisteme de posttratare atât pentru motoarele diesel, cât și pe benzină sunt acum standard pentru fiecare mașină nouă. Astfel, datorită presiunilor de injecție mai mari, designul injectoarelor și injectoarelor devine progresiv mai subțire și, prin urmare, mai susceptibil la murdărire și cocsificare. În schimb, aceasta înseamnă și că modelul de pulverizare se deteriorează în timp și nu mai este garantată arderea optimă.
Sistemele de posttratare (DPF, OPF, convertor catalitic, EGR etc.) utilizate pentru reducerea emisiilor se pot înfunda și pot împiedica curgerea perfectă.De îndată ce chiar și una dintre aceste componente afectează fluxul optim de gaze de eșapament sau combustibil, puterea maximă a motorului nu mai poate fi garantată.Soluția poate fi atât de simplă!Ne-am propus să rezolvăm aceste probleme și în următoarele câteva săptămâni vă vom oferi soluții eficiente și convenabile pentru mașina dumneavoastră.