Curățător și protecție pentru sistemul diesel Common Rail
Injectoarele moderne Common Rail pot efectua mai multe procese de injecție în timpul unui singur ciclu de ardere. Combustibilul este injectat în camera de ardere la o presiune de până la 2.000 de bari prin orificiile injectoarelor de până la 1 micrometru. Pe de o parte, acest lucru duce la beneficii semnificative, cum ar fi un consum mai mic de combustibil, emisii mai mici și o mai bună manevrabilitate. Pe de altă parte, aceasta înseamnă și o susceptibilitate mult mai mare la uzură și, prin urmare, la defecțiune sau chiar la defecțiune a întregului sistem. Care sunt cauzele defecțiunii injectorului common rail?Injectoarele de combustibil sunt proiectate pentru o durată lungă de viață. Cu toate acestea, progresele în tehnologia de injecție înseamnă că acestea sunt, de asemenea, mai predispuse la uzură.
Accesați site-ul:https://pro-tec.md/ro/6059251/
Deschiderile duzei care sunt o fracțiune din lățimea unui păr uman se pot înfunda cu particule de murdărie și pot provoca daune semnificative. Coroziunea suprafețelor metalice, cauzată de apa din combustibil, poate, de asemenea, să îngusteze orificiile injectoarelor și, în cel mai rău caz, chiar să le închidă complet. Depunerile de funingine, cunoscute și sub denumirea de cocsificare, se pot lipi și de acele injectoare și, astfel, au un efect negativ asupra cantității de combustibil injectat, modelului de injecție și sincronizarea injecției. Care sunt simptomele unui injector Common Rail defect?Cea mai frecventă cauză a injectării incorecte în camera de ardere este un injector uzat sau chiar defect. Acest lucru este adesea recunoscut: inactiv dur bătând în motor Aprinderea greșită a motorului consum crescut de combustibil creșterea emisiilorAceste probleme pot fi adesea prevenite printr-o întreținere adecvată, evitând astfel reparațiile costisitoare.Situația este diferită cu complicațiile sau defecțiunile mecanice, care sunt adesea percepute ca o lumină „Verificați motorul” care se aprinde, scurgeri de combustibil la injectoare sau vârfuri de performanță necontrolate. În cele mai multe cazuri, singura soluție aici este înlocuirea pieselor deteriorate.Sfat: Întreținerea profesională poate preveni și defecțiunile mecanice!Vă recomandăm să adăugați agentul nostru de curățare a sistemului Diesel Common Rail la motorină chiar înainte de alimentare. Acest efect a fost confirmat în mod repetat de TÜV Thüringen (PRO-TEC și bluechem), ceea ce înseamnă că putem oferi o soluție dovedită tehnic independent împotriva uzurii motorului common rail pentru orice aplicație.