CarbonX K1+K2 Curatare camera de ardere-valva EGR-turbina-sistem admisie

CarbonX K1+K2 Curatare camera de ardere-valva EGR-turbina-sistem admisie

Cod produs: 34140
În stoc
650 lei

Ridicarea marfei din oficiu

Componenta K1

Spuma de curățare este o formulă de înaltă performanță special dezvoltată, care dizolvă și elimină toți contaminanții din motor și din camera de ardere. Produsul elimină reziduurile de carbon din zona capului blocului, în special a supapelor, pistoanelor, pistonului de sus și în zona primului inel cu piston. De asemenea, curăță locurile supapelor de admisie și evacuare (dacă sunt deschise). Reziduuri de rădăcină pe supapa EGR, turbocompresor și sistem de admisie a aerului (galerie de admisie, valve de admisie). Carbon x este compatibil cu toate componentele motorului.

Componenta K2

Neutralizatorul - provoacă o reacție chimică care diluează spuma de curățare anterioară (K1) și leagă impuritățile dizolvate. Folosind extractorul Carbon X, emulsia rezultată și depozitele dizolvate pot fi îndepărtate în siguranță din camera de ardere. K2 are lubrifianți extrem de eficienți, cu aderență extrem de ridicată (aditivi de presiune extremă), Carbon x protejează motorul de frecare excesivă în timpul pornirii, ceea ce împiedică uzura componentelor mecanice.
Zona de aplicare

Proiectat pentru toate motoarele pe benzină și diesel.
Mod de aplicare

Scoateți bujia sau duza și introduceți sonda în camera de ardere prin orificiul rezultat. Componenta K1. Produsul crește în volum și se extinde în canalele de intrare și ieșire (dacă sunt deschise). De îndată ce spuma începe să iasă din gaură, opriți alimentarea și lăsați 15-20 de minute.
După aplicarea K1, introduceți sonda K2 și prin aceeași gaură, alimentați generos componenta K2 și lăsați-o să reacționeze cu spuma K1 până se dizolvă (aproximativ 4-5 minute). Pulverizați de mai multe ori, dacă este necesar. Extrageți emulsia rezultată folosind un extractor Carbon X. Repetați pentru murdărire grea. După finalizarea procesului de curățare și înainte de instalarea componentelor dezasamblate (bujie sau duză), lăsați motorul să stea la ralanti de 2-3 ori pentru aprox. 10 secunde cu un demaror pentru a elimina orice reziduuri. Vă recomandăm să acoperiți deschiderile de la bujie sau duză cu hârtie curată care absoarbe bine murdăria reziduală și împiedică murdăria compartimentului motorului. Pentru un rezultat optim de curățare, recomandăm utilizarea unui curățător de admisie (Triple X Plus art: P2241) pentru a elimina toți contaminanții din sistemul de intrare.